Υπό κατάληψη το Γυμνάσιο και το Λύκειο Τυμπακίου

|

Για 2η συνεχόμενη μέρα συνεχίστηκε η κατάληψη στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο Τυμπακίου, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας κινητοποίησης σχολείων, με πρωτοβουλία της Συντονιστικής επιτροπής μαθητών Αθήνας.

Η μαθητική διαμαρτυρία του Γυμνασίου, όπως μας είπαν εκπρόσωποι του 15μελούς, έχει ως στόχο την αναίρεση της συγχωνεύσεις των τμημάτων, της εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και των περιορισμών στο μηχανογραφικό. Επίσης ζητούν την κατάργηση της ΕΒΕ ( Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα Πανεπιστήμια), να γίνει προσαρμογή της ύλης όλων των τάξεων ώστε να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα προβλήματα στην αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης των μαθημάτων και να καλυφτεί ολόκληρη η διδακτέα ώστε να λυθούν, στο μέτρο του δυνατού, τα προβλήματα που δημιουργηθήκαν από την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Τέλος, οι μαθητές του Γυμνασίου ζητούν την κάλυψη των κενών διδακτικών ωρών, σύγχρονες σχολικές αίθουσες και όχι κοντέινερς που με την πρώτη βροχή πλημμυρίζουν!

Από την πλευρά του ο Διευθυντής του Γυμνασίου κ. Αλέξανδρος Καμπαναράκης, σχολιάζοντας τη διαμαρτυρία των μαθητών, τόνισε ότι ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά προχώρησαν σε αυτή την κίνηση ήταν απόλυτα δημοκρατικός και γι΄αυτό υπήρξε ανοχή τόσο από τον Σύλλογο Διδασκόντων, όσο και από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Ωστόσο όπως σημείωσε σύμφωνα με τη νομοθεσία προβλέπεται κινητοποίηση, όχι όμως κατάληψη. Επίσης όταν γίνονται καταλήψεις, προβλέπεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω webex.

Λύκειο Τυμπακίου

Αναφορικά τώρα με τα αιτήματα του Λυκείου Τυμπακίου, όπως αναφέρεται στο σχετικό ψήφισμα, οι μαθητές διαδηλώνουν, για τις συγχωνεύσεις και τα 27αρια τμήματα, για τη μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και τους περιορισμούς στο μηχανογραφικό, για την κατάργηση της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, ζητούν να γίνει προσαρμογή της ύλης όλων των τάξεων για να αντιμετωπιστούν τα μορφωτικά κενά των μαθητών, ζητούν σύγχρονες σχολικές αίθουσες και όχι κοντέινερς.

Επίσης στο σχετικό ψήφισμα και απευθυνόμενοι προς το Υπουργείο Παιδείας, ερωτούν:

-Γιατί η ΕΒΕ και η τράπεζα θεμάτων ενώ έχουν αποτύχει στο παρελθόν, επιμένετε να εφαρμοστούν ξανά και φέτος;

-Γιατί εν μέσω πανδημίας, αντί να μειώνονται οι μαθητές στις τάξεις, τους αυξάνετε;

-Γιατί ενώ λέτε για αξιολόγηση που δήθεν θα αναβαθμίσει το σχολείο μας, αυτή η αναβάθμιση δεν αφορά ούτε τα κοντέινερ, ούτε τα κενά σε καθηγητές, ούτε τον ατελείωτο εξεταστικό μαραθώνιο;

“Το Υπουργείο μετρά τις ανάγκες μας και τα δικαιώματα μας σε ευρώ. Είμαστε το κόστος για το κράτος και την πολιτική που ακολουθείται. Συμπαραστεκόμαστε στους χιλιάδες καθηγητές μας που έκαναν απεργία και ενώνουμε τις φωνές και τις γροθιές μας, για ένα διαφορετικό δημιουργικό σχολείο, τέτοιο που να μορφώνει όλα τα παιδιά ισότιμα. Να μη μας διαχωρίζει ανάλογα με την τσέπη των γονιών μας και να μη μας εξοντώνει με εξετάσεις και πίεση”.

Προηγούμενες

Ζεστή σοκολάτα για τα Φθινοπωρινά βράδια

Εκπαίδευση και εκπαιδευτικοί: Γιώργος Αναγνωστάκης, δάσκαλος στις Μοίρες

Επόμενη

Σχολιάστε