Η οργάνωση της μελέτης θεωρείται από τους βασικούς πυλώνες της μαθησιακής διαδικασίας.
Γονείς και εκπαιδευτικοί αναζητούν τρόπους, μεθόδους και μέσα, έτσι ώστε η διαδικασία της μελέτης να γίνει αποτελεσματική.
Πως μπορούμε λοιπόν να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να οργανώσουν τη μελέτη τους από τις πρώτες κιόλας τάξεις του Δημοτικού; Είναι σωστός ο τρόπος που εμείς τα βοηθάμε στα μαθήματα τους; Γιατί πολλές φορές τα παιδιά δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν τη μελέτη τους με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένταση;
“Η οργάνωση μελέτης σε παιδιά σχολικής ηλικίας”
Η Ειρήνη Κοτσάνπαπα, Λογοπαθολόγος-Λογοπεδικός με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Διαπαιδαγώγηση, μας αναλύει στρατηγικές και μεθόδους μελέτης, επισημαίνοντας ότι στόχος της οργάνωσης μελέτης, είναι:
-H οριοθέτηση της διάρκειας της καθημερινής μελέτης μαθημάτων.
-Η ενίσχυση των μαθησιακών δεξιοτήτων του μαθητή μέσα από απλές τεχνικές.
-Η κατανόηση από την πλευρά του μαθητή ότι η καθημερινή μελέτη είναι προσωπική του υπόθεση και ότι αποτελεί ένα από τα βασικότερα καθήκοντα της ζωής του.
Περισσότερα στο video που ακολουθεί: