Εκπαίδευση και Εκπαιδευτικοί: Βασίλης Δούρος, Μαθηματικός στο ΕΕΕΕΚ  Τυμπακίου

Εκπαίδευση και Εκπαιδευτικοί: Βασίλης Δούρος, Μαθηματικός στο ΕΕΕΕΚ  Τυμπακίου

Τo familytime.gr δίνει το λόγο στους λειτουργούς της δημόσιας εκπαίδευσης. Κάθε εβδομάδα φιλοξενούμε έναν εκπαιδευτικό, της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μετά την κ. Μαρία Τσακαλίδου δασκάλα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Τυμπακίου, ο λόγος στον κ. Βασίλη Δούρο Μαθηματικό στο ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου.

Λίγα λόγια για σένα, όπως συστήνεσαι στους μαθητές σου…

Με λένε Βασίλη Δούρο, είμαι από ένα χωριό της Στερεάς Ελλάδας που λέγεται Μαλεσίνα, βρίσκεται κοντά σε θάλασσα και βουνό, έχω παντρευτεί με κρητικιά Μεσσαρίτισα, έχουμε δυο αγοράκια και περιμένουμε  το κοριτσάκι μας…
Τα δυο τελευταία χρονιά διδάσκω στο ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου.
Τελείωσα το μαθηματικό στα Ιωάννινα και ασχολούμαι με την εκπαίδευση από το 2005 . Από το 2008  με τράβηξε η διαφορετικότητα και η μαγεία της ειδικής αγωγής …η μαγεία του να ανακαλύψω και τον ίδιο μου τον εαυτό μου…μέσα από τα παιδιά αυτά και τις οικογένειες τους. Έχω μάθει τι είναι πραγματική αγάπη και ανιδιοτέλεια.

Πως θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου σαν εκπαιδευτικό; Αυστηρό ή επιεική;

Αυστηρός; Μόνο όταν βλέπω λάθος συμπεριφορές προς τους μαθητές μου, ενώ σε εκείνους όχι. Γενικά προσπαθώ να κρατώ τα όρια που θέτω από την αρχή και αυτό μπορεί να φαίνεται σαν αυστηρότητα…
Με τους μαθητές μου αρέσει να τσαλακώνομαι, να παίζω μαζί τους να κουβεντιάζω να ασχολούμαι με τα όσα τους αρέσουν και να το κάνω μάθημα ….

Από ποιον παιδαγωγό έχεις επηρεαστεί;

Από την γυναίκα μου, η οποία είναι επίσης μαθηματικός στην ειδική αγωγή. Η αγάπη της και η ικανότητα της να εφευρίσκει συνεχώς διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης στους μαχητές της ζωής…

Αν μπορούσες να αλλάξεις κάποια πράγματα στο ελληνικό ειδικό σχολείο, ποια θα ήταν αυτά;

Να άλλαζα; Είναι μεγάλη κουβέντα… H ειδική αγωγή είναι από την βάση λάθος. Αλλά το πιο σημαντικό για εμένα είναι να πάψει η αναπλήρωση στην αναπλήρωση, κάθε χρόνο … Εκεί που έχεις καταφέρει να σε εμπιστευτούν και να κατακτήσεις στόχους με τους μαθητές σου, τελειώνει η χρονιά και του χρόνου αλλού… σε άλλο σχολείο και πάλι απο την αρχή… τιμωρία είναι αυτό; Για ποιον για τον εκπαιδευτικό, τα παιδιά, τους γονείς, δεν ξέρω …

Τι θέλεις να θυμούνται οι μαθητές σου, από τον δάσκαλο τους ;

Κάθε μαθητής μου είναι διαφορετικός, οπότε για διαφορετικά πράγματα τα οποία ήρθα σε τριβή μαζί τους…Περσινό τελευταίο παραδείγμα:
“Μάστορας ποδηλάτων”, ναι καλά διαβάσατε μάστορας, φτιάξαμε τα ποδήλατα τους μαζί, κάνοντας ταυτόχρονα και το μάθημα των μαθηματικών … Γνωρίσαμε τα νούμερα μέσα από τα εργαλεία, κάναμε πρόσθεση και αφαίρεση, ρυθμίζοντας τα…Έτσι κατακτήσαμε τα μαθηματικά και ταυτόχρονα τη γνώση ώστε να μπορούν να τα επισκευάζουν μόνα τους!

Σχολιάστε