Τα οφέλη του καφέ

|

Ο καφές κάνει καλό στην υγεία μας. Αυτό είναι επιστημονικά επιβεβαιωμένο. Αλλά αν το παρακάνουμε, τότε όχι μόνο δεν μας κάνει καλό, αλλά μπορεί να προκαλέσουμε τα αντίθετα αποτελέσματα!

Τα οφέλη του καφέ

 Όχι καφεΐνη μετά 14:00
Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους που απολαμβάνουμε τον καφέ τόσο πολύ. Η καφεΐνη μας δίνει ώθηση ενέργειας και μας βοηθάει να παραμείνουμε ξύπνιοι όταν νιώθουμε κουρασμένοι. Αλλά αν πίνετε καφέ μετά το μεσημέρι, αυτό μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σας και ο κακός ύπνος μπορεί να προκαλέσει πολλά αλυσιδωτά προβλήματα.

Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να μην πίνετε καφέ προς το τέλος της ημέρας. Εάν θέλετε ή “πρέπει”, τότε επιλέξτε ένα ρόφημα χωρίς καφεΐνη.

Μην βάζετε πολλή ζάχαρη στον καφέ σας
Είναι πολύ εύκολο να μετατρέψετε τον καφέ σας σε κάτι εντελώς ακατάλληλο για κατανάλωση. Ο πιο εύκολος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να βάζετε ένα σωρό ζάχαρη, η οποία είναι αναμφισβήτητα το χειρότερο συστατικό στη σύγχρονη διατροφή.

Η ζάχαρη, κυρίως λόγω της υψηλής ποσότητας φρουκτόζης, μπορεί να συμβάλλει αρνητικά σε πολλές σοβαρές καταστάσεις, όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης.

Εάν δεν μπορείτε να φανταστείτε που ζουν τη ζωή σας χωρίς γλυκαντικό στον καφέ σας, χρησιμοποιήστε στέβια (stevia).

Επιλέξτε καλής ποιότητας καφέ, κατά προτίμηση βιολογικής καλλιέργειας
Ακριβώς όπως συμβαίνει με όλες τις τροφές, η ποιότητα ενός προϊόντος μπορεί να ποικίλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τη μέθοδο επεξεργασίας και το πώς καλλιεργήθηκε/αναπτύχθηκε.

Οι κόκκοι καφέ τείνουν να ψεκάζονται σε μεγάλο βαθμό με φυτοφάρμακα, ζιζανιοκτόνα και διάφορες τοξίνες, που ποτέ δεν προορίζονταν για κατανάλωση από τον άνθρωπο. Για τον λόγο αυτό, να επιλέγετε καφέ βιολογικής καλλιέργειας, όποτε είναι δυνατόν.

καφές

Βάλτε λίγη κανέλα στον καφέ σας
Η κανέλα είναι ένα νόστιμο μπαχαρικό που ταιριάζει ιδιαίτερα καλά με την γεύση του καφέ. Μελέτες δείχνουν ότι η κανέλα μπορεί να μειώσει το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα, την χοληστερόλη και τριγλυκερίδια σε διαβητικούς.

Αποφύγετε το χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα
Αν θέλετε γάλα στον καφέ σας, προτιμήστε ένα με πλήρη λιπαρά, κατά προτίμηση από αγελάδες. Μελέτες δείχνουν ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά συνδέονται με μειωμένο κίνδυνο παχυσαρκίας.

Προσθέστε λίγο κακάο στον καφέ σας
Το κακάο είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και συνδέεται με πολλά οφέλη για την υγεία, όπως τον μειωμένο κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αν θέλετε λίγη έξτρα γεύση στον καφέ σας, δοκιμάστε να προσθέσετε μια μικρή δόση από βιολογικής καλλιέργειας άγλυκο κακάο.

Προτιμήστε τον καφέ απόσταξης και ετοιμάστε τον χρησιμοποιώντας ένα χάρτινο φίλτρο
Ο καφές που προμηθεύεστε μπορεί να περιέχει επιβλαβείς ουσίες γνωστές ως διτερπένια, οι οποίες μπορεί να αυξήσουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα. Για να απαλλαγείτε από αυτές απλά χρησιμοποιήστε ένα χάρτινο φίλτρο.

Πηγή

Προηγούμενες

Όλες του κόσμου οι Κυριακές!

Το σχολείο στην Αρχαία Ελλάδα

Επόμενη

Σχολιάστε