2ο Βιωματικό Σεμινάριο: Η μάθηση μέσω παιχνιδιού, για μικρούς και μεγάλους μαθητές!!!

2ο Βιωματικό Σεμινάριο: Η μάθηση μέσω παιχνιδιού, για μικρούς και μεγάλους μαθητές!!!

Το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου στις 16.30 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί το 2ο Βιωματικό Σεμινάριο για γονείς, από το Δημιουργικό Εργαστήρι Robo-Place, στον Κόκκινο Πύργο σε συνεργασία με την Κλινική Λογοθεραπείας, της Ειρήνης Κοτσάνπαπα!

Πρόκειται για έναν κύκλο Βιωματικών Επιμορφωτικών Σεμιναρίων που απευθύνονται σε γονείς, με εκπαιδευτικό, προληπτικό, καθώς και βιωματικό χαρακτήρα και έχουν σκοπό τη στήριξη του γονέα στο δύσκολο έργο του, για την ανάπτυξη και ωρίμανση του παιδιού.

Η μάθηση που είναι βασισμένη στο παιχνίδι ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά και τις αρχές του παιχνιδιού στις μαθησιακές δραστηριότητες, οι οποίες αναπτύσσουν τη δέσμευση των μαθητών στη γνώση και εντείνουν τον ενθουσιασμό για μάθηση.

Η μάθηση βασισμένη στο παιχνίδι μπορεί να επιτευχθεί μέσω ψηφιακών ή μη ψηφιακών παιχνιδιών και προσομοιώσεων που επιτρέπουν στους μαθητές να βιώσουν τη μάθηση από πρώτο χέρι.

Αν το παιδί μας δυσκολεύεται στην κατανόηση κάποιων εννοιών ή δε θέλει να διαβάζει, το παιχνίδι είναι η καλύτερη λύση για να αποφευχθεί η δημιουργία γνωστικών κενών που ολοένα θα συσσωρεύονται και θα επηρεάζουν αρνητικά την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησής του και τη θέλησή του για μάθηση.
Ακόμα κι αν το παιδί μας είναι μελετηρό, είναι καλύτερα να το βοηθήσουμε να εξασκηθεί με διασκεδαστικό τρόπο, παρά να το επιβαρύνουμε με επιπλέον συμβατικό διάβασμα κατά τη διάρκεια της ήδη φορτωμένης καθημερινότητάς του.

Τα παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν έναν συμπληρωματικό τρόπο μάθησης για τα παιδιά, πολύ ευχάριστο και αποτελεσματικό.

Σύμφωνα με τους Feeney, Christensen & Moravcil «Το παιχνίδι είναι η πραγματοποίηση της μάθησης μέσα από την πράξη».

Η μάθηση που βασίζεται σε παιχνίδια είναι πολύ ευέλικτη και εξαιρετικά προσαρμόσιμη και μπορεί να επικαιροποιηθεί πολύ γρήγορα, γεγονός που την καθιστά ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάθησης.

Προτάσεις και ιδέες για παιδιά προσχολικής ηλικίας, δημοτικού, αλλά και μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σχολιάστε