Σωστή διατροφή για τα παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες!

|

Στις εξετάσεις η διατροφή μπορεί να κάνει τη διαφορά. Η Δέσποινα Μαρσέλου μοιράζεται μαζί σου μικρά tips διατροφής που μπορείς εύκολα να εφαρμόσεις και στην πράξη.

Από τη Δέσποινα Μαρσέλου, κλινικό διαιτολόγο με ειδίκευση στα αυτοάνοσα νοσήματα (www.getactive.gr και www.notanordinarymum.gr).

Δίνεις πανελλήνιες εξετάσεις ή βρίσκεσαι σε εξεταστική περίοδο; Οι παρακάτω συμβουλές από τη διαιτολόγο εγγυώνται πως η διατροφή σου θα γίνει “σύμμαχός” σου. Μικρές συμβουλές για σωστή διατροφή στις πανελλήνιες εξετάσεις:

-Κατανάλωσε πολλά μικρά σνακ: ψιλοκομμένα φρούτα, ανάλατοι ξηροι καρποί, παστέλι, ρυζογκοφρέτες με μέλι, smoothies και πολύ καλή ενυδάτωση…
-Ορισμένα διατροφικά στοιχεία συμβάλλουν στη βελτίωση της αυτοσυγκέντρωσης, της μνήμης και της πνευματικής απόδοσης. Πρόκειται κυρίως για τις βιταμίνες Β12, και Ε, και τον ψευδάργυρο. Τροφές που παρέχουν τα ανωτέρω θρεπτικά συστατικά είναι γενικά τα ζωικά προϊόντα, το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί αλλά και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.
-Η πνευματική καταπόνηση που επιτελείται τόσο κατά τη μελέτη όσο και κατά την ώρα της εξέτασης έχει άμεση ανάγκη από γλυκόζη. Η γλυκόζη είναι το άμεσο και κύριο καύσιμο του εγκεφάλου. H έλλειψη της, δημιουργεί ζαλάδες, ατονία, νευρική ένταση ακόμα και ιλίγγους. Να μην ξεχνάμε όμως ότι γλυκόζη δεν παρέχει μόνο η σοκολάτα αλλά και το μέλι, τα φρούτα.
-Προσοχή με την υπερκατανάλωση καφέ: Αυτή είναι μια εσφαλμένη τακτική μια και έχει αποδειχτεί ότι όσοι ξενυχτούν με τη βοήθεια του καφέ έχουν ελαττωμένη ικανότητα απομνημόνευσης.

Πηγή

Προηγούμενες

Η ομορφιά της μοναδικότητας!

“Το κορίτσι με το σαλιγκάρι”, πάει…”παραλία”, στα Μάταλα!

Επόμενη

Σχολιάστε