Ψηφιακό παιχνίδι για μαθητές, από το Πανεπιστήμιο Κρήτης

|

Μεταπτυχιακοί φοιτητές, στο πλαίσιο Μεταπτυχιακού Προγράμματος του Πανεπιστημίου Κρήτης, σχεδίασαν Ψηφιακό Παιχνίδι Επαυξημένης Πραγματικότητας για το Μινωικό Ανάκτορο της Κνωσσού, με την χρήση κινητών συσκευών για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι μαθητές ως απόγονοι Μινωιτών καλούνται να βοηθήσουν τον Μίνωα να βρει τον θρόνο του δείχνοντάς του στην διαδρομή, την καταστροφή που έχει υποστεί το ανάκτορό του. Εάν τα καταφέρουν, ο βασιλιάς τους θα επιστρέψει στο παλάτι του και η Κνωσσός θα αναβιώσει τον ένδοξο Μινωικό πολιτισμό!

είσοδος εδώ


Συντελεστές
Δημιουργός Εφαρμογής και Εκπαιδευτικού Υλικού*:
ΡΟΚΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Med in eLearning Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστημίου Κρήτης | Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
Επιστημονικός Υπεύθυνος:
Αναστασιάδης Παναγιώτης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης | Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
Μέλη της Επιτροπής Διπλωματικής Εργασίας
Παπαβασιλείου Ευάγγελος, Επίκουρος; Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Κρήτης,
Κωτσίδης Κωνσταντίνος, Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Κρήτης |Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
Υπεύθυνος Υποστήριξης δημιουργίας εκπαιδευτικού Υλικού: Κωτσίδης Κωνσταντίνος, Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστημίου Κρήτης |Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
Υπεύθυνος Υποστήριξης Μεθοδολογίας Ερευνας Δ.Ε: Καρβούνης Λάμπρος, Διδάκτορας Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστημίου Κρήτης |Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
Υπεύθυνη Εργαστηριακής Υποστήριξης Εφαρμογής Gamification: Σπανουδάκη Αλεξία Υπ. Διδάκτοράς Π.Τ.Δ.Ε, Πανεπιστημίου Κρήτης| Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α
* Η εφαρμογή και το εκπαιδευτικό υλικό αναπτύχθηκε στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος: Επιστήμες της Αγωγής – Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την
χρήση των ΤΠΕ (eLearning)

Προηγούμενες

Τι μας αρέσει στον Φεβρουάριο!

Σνακ για το σχολείο, νόστιμα και υγιεινά!

Επόμενη

Σχολιάστε