Δέκα συμβουλές για υγιεινή διατροφή

|

υγιεινή διατροφή

Η υγιεινή διατροφή και η σωματική άσκηση μας βοηθούν να έχουμε μια καλύτερη ζωή.

Οι κατάλληλες διατροφικές επιλογές τόσο στα πρώτα χρόνια της ζωής, όσο και στην ενήλικη ζωή, συμβάλλουν επίσης στη μείωση του κινδύνου για συγκεκριμένες παθήσεις όπως η παχυσαρκία, η καρδιαγγειακή νόσος, η υπέρταση, ορισμένοι τύποι καρκίνου και η οστεοπόρωση.

Τώρα λοιπόν που είμαστε περισσότερες ώρες  στο σπίτι με τα παιδιά, θα μπορούσαμε να εστιάσουμε στο θέμα της διατροφής μας και συγκεκριμένα στις καλές διατροφικές συνήθειες,  οι οποίες σίγουρα θα είναι ωφέλιμες για την υγεία μας.

Ξεκινάμε λοιπόν και προσπαθούμε να εντάξουμε στη διατροφή μας:

  • Ποικιλία φρούτων και λαχανικών
  • Γάλα, γιαούρτι ή τυρί
  • Ποικιλία δημητριακών ολικής άλεσης
  • Κόκκινο ή λευκό άπαχο κρέας 2-3 φορές την εβδομάδα. Αποφεύγουμε το επεξεργασμένο κρέας
  • Ψάρια και θαλασσινά 2-3 φορές την εβδομάδα, 1 φορά την εβδομάδα λιπαρό ψάρι
  • Όσπρια τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα
  • 4-7 αυγά την εβδομάδα
  • Ελαιόλαδο
  • Περιορισμός κατανάλωσης ζάχαρης και αλατιού και προϊόντων που τα περιέχουν
  • Σωματική άσκηση καθημερινά.
  • Καθημερινά θα πρέπει να λαμβάνουμε 3 κύρια γεύματα, ένα μικρογεύμα. Eννοείται ότι το πρωινό είναι απαραίτητο, για να ξεκινήσει σωστά  η μέρα μας και δεν ξεχνάμε να πίνουμε αρκετό νερό.

ελαιόλαδο

Τέλος θα πρέπει να θυμόμαστε ότι εμείς οι γονείς λειτουργούμε ως πρότυπο για τα παιδιά μας, θα πρέπει λοιπόν να τα ενθαρρύνουμε σε υγιεινές συνήθειες!

Πηγή: diatrofikoiodigoi.gr

Προηγούμενες

Κάνε το σπίτι να μυρίζει Χριστούγεννα!

Μένουμε Σπίτι…δημιουργικά!

Επόμενη

Σχολιάστε